Jo kuulet vuorten Mutsun, se taivaisiin kohoaa!

Tervehdys kaikille. Minä olen Neenee ja samalla laumas kuopus Minazuki, yksi Mutsun valtiaista. Minä liityin laumaan vain yksi kuukausi ja kolme päivää ennen esitystämme (eli 1.8.).  Olin jo Desuconin aikaan liittymässä musikaaliin, mutta sitten tuli aina jotain. Näin minä, Minazuki, liityin Ohun suuriin sotureihin!

Minä potkaisen teidät Mutsujen kanjoniin

Kaikki alkoi siitä, kun keväällä tutustuin DeviantArtissa rakkaaseen isoveljeeni Kisaragiin (Elina). Yhteinen rakkaus Beybladeen piti meitä yhteydessä lähes viikottain. Pian sen jälkeen huomasin Hopeanuoli!musikaalin mainosjulisteen Helsingin Fantasiapelien seinällä. Kiinnodtukseni heräsi, muttei tarpeeksi. Samoihin aikoihin Kisaragi kertoi minulle olevansa mukana tässä kyseisessä musikaalissa ja, että heiltä puuttui vielä pari Mutsua. Ja hupsistarallaa, minä kerroin voivani tulla mukaan. Sitten tulikin jo kesäkuu ja conit sen mukana.

Tapasin Kisaragin ensimmäistä kertaa Desuconin cosplaynäytöksen jälkeen. Hän oli tätä ennen kertonut musikaalin miitistä, joka pidettäisiin Desussa. (Tapasin KiBin ja aloin ylistämään häntä edellisen vuoden FFFightin mahtavasta taidosta. xD Voi minua..) Koska en muistanut, monelta miitti pidettiin, en päässyt tapaamaan laumaa.

Animeconissa ei miittiä nähtävästi ollut, mutta tapasin Kisaragin uudestaan. Sain myös tietää, että the one and only KiBi oli mukana musikaalissa. Ajattelin mennä juttelemaan hänelle musikaalista, mutten uskaltanut.

Viimeinkin päätimme Kisaragin kanssa, että tulisin käymään Ropeconiin. Tulin yksin (ja melkein eksyin) ja pääsin viimeinkin tutustumaan osaan laumasta. Tapasin Nanin (Hakuro), Rewen (Smith), Kiran (John), Visan (Sniper) ja Sensunkin (Oliver) nopeasti. Maanantaina oli tarkoituksena aloittaa treeniviikko, joten hätäisenä soitin isovanhemmilleni ja pyysin viikoksi paikkaa yöpyä.

 Ja niin Minazuki löysi laumansa! Kaikki kiitos kuuluu Kisaragille! Kiitos aniki!!

© Rewe

Ei näytä sataavan vähään aikaan

Kuukauden aikana sain kolme pienempää roolia Minazukin lisäksi. Olin random villikoira ja random Moss-koira. Pidin erityisesti vuoristokoirakohtauksesta, koska sain Visan ja Nanin kanssa hiipiä yleisön ohi. Olin se, joka kävi ensiksi Akatoran kimppuun. Aaaaw yeah. Melkein joka kerta harjoituksissa minua sattui johonkin. Milloin Reta (Akatora) löi kyynerpäällä rintaan, milloin tömahdin pepulleni liian rajusti, milloin heittäydyin niin, että polvi osui ikävästi lattiaan. Teen tosissani, kun kyse on näyttelemisestä. Virheitä ei saa näyttää. Ihme ja kumma, esityksessä minua ei sattunut yhtään!

 Kuten Myyllä (Wilson), minullakin oli ääni kadonnut sinä viikonloppuna. Tosin minulle se ei ollut yhtä paha, koska lausuin kaikki neljä replaani muiden kanssa samaan aikaan: ”MITÄÄH?!” ”Me olemme Mutsun Valtiaat!” ”NIIN JUURI!” ”MAHDOTONTA!!” ja tietenkin murinaa, ärinää, Mutsu pissistelyä ja ohhohohohohoho -naurua. Itseasiassa pidin äänestäni, kun Mutsu -nauroin. Kuulostin siltä, että olisin hypännyt suoraan jostain animesta.

© JiiBee Älkää kysykö asennostani. En itsekkään, tiedä mitä teen. :D

Kiivetkää seinää pitkin!

Minä opin Minazukista paljon. Hän on selvästi jonkin sortin lastenvihaaja, hän saa turpaan Akamelta, Mutsut ovat oikeasti hänen veljiään, hän on veljistään ketterin ja omistaa hyvän ponnistunvoiman sekä hänellä ei ole paljoa karismaa. Ohohohoho!

Kiitos laumalle, josta tuli toinen perheeni.

Kiitos teille, jotka tulitte katsomaan ja tuitte esitystämme. Kiitos korvaamattomasta tunteesta, kun seisoimme kumartamassa ja kiittämässä teitä raikuvien aplodien edessä.

Kiittäen, kumartaen ja hymyillen

          Neenee/Minazuki

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s