1. luukku

Something special 24.11.2012 ♥

Onnea, onnea, onnea, rakkautta ja onnea! 

Hopeanuoli!musikaalin vuoden 2012 joulukalenterin ensimmäinen luukku on avattu silkalla rakkaudella. Kihlaus kahden ihanan hauvan välillä ja hetki ikuistettuna ja nyt jaettuna myös teidän kanssanne. :) Pari kihlautui juuri tasan viikko sitten lauantaina, Sannin syntymäpäivä juhlissa.

”Me tavattiin ensi kerran seiskalla. Oltiin samalla valinnaisella leivontatunnilla. Me nähtiin silloin vain kerran viikossa, molemmat kuitenkin kiinnostuneita uudesta kaverista, mutta liian ujoja. Sanni kirjoitti puhelinnumeronsa palalle leivinpaperia. Se on mulla yhä tallessa.

Kasilla naapurikoulun luokat muutti mun kouluun ja oltiin Sannin kanssa sitten rinnakkaisluokilla. Hengattiin kaikki välkät ja yks kerta päätettiin mennä viikonloppuna yhessä kaupungille käymään sellaisissa kaupoissa kuin Backstreet, Fantasiapelit ja muut tällaiset. Meillä oli sika hauskaa yhessä ja meistä tuli tosi läheiset ystävät. Sanni vei mut mun ensimmäiseen coniin, jossa tapasin mun ekan tyttöystävän. Jonkin ajan seurustelun jälkeen tajusin, kuinka ihastunut olin Sanniin, mun bestikseen. Mä tein yks yökylä viikonloppu aloitteen ja parin päivän päästä oltiin ihan kiinni toisissamme. Sanni kertoi ajatelleensa tuolloin, että tää on näitä teinisuhteita, jotka kestää 2 viikkoa, mutta mä en luovuttanut niin helpolla. Ollaan oltu nyt yli neljä vuotta yhdessä ja löydetty parhaat ystävämme ja lauma yhdessä. Musikaaliinkaan ei olisi kumpikaan lähtenyt ilman toista.

Me ollaan yhdessä koettu paljon ja meillä on monta yhteistä projektia työn alla, joihin muunmuassa liittyy yhdessä esittämämme kappale Sannin 18-vuotis syntymäpäiväjuhlissa 24.11. Päätimme esittää yhteisen sävellyksemme, jonka jälkeen annoin Sannille hyvin merkittävän lahjan osoituksena siitä, mitä nämä vuodet minulle merkitsevät.”

~ Ippe

4 thoughts on “1. luukku

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s