21. luukku: Hopsupukki! Hopsupukki! Valkoparta, karvaturkki!

…käyppä tänne, emme pelkää, vaik maailmanloppu osuis selkään!

Terveiset Hopsupukilta!

Tässä puhuu kaikkien kilttien hauvojen rakastama Hopsupukki! Tai ainakin toivon niin. Kuulin tästä Hopeanuoli!musikaalin joulukalenterista ja minua pyydettiin tänne kertomaan joulusta ja muutenkin lähettämään lukijoille terveisiä.

Olen jo vanha ja elämää nähnyt pukki. Ei minun nuoruudessani tällaisia teknisiä laitteita ollut joten pyysinkin, että apulaishauvatontut kirjoittaisivat ylös tämän, mitä heille sanelen.

Siitä olen ainakin täysin varma, että ei kait sitä mitään maailmanloppua ole tulossa. Sillä tänäänhän on tämä eräiden tahojen ennustama maailmanlopunpäivä. Eli 21.12.2012. Kyllä minä tietäisin, mikäli tämä maailma loppuisi. Olen sen verran elämää nähnyt. Sillä muutenhan jäisi joulu viettämättä, jos maailma loppuisim juuri ennen joulua. Eli minua voitte odottaa edelleen saapuvaksi jouluaattona, jos olette olleet kiltteinä… Kyllä Hopsupukki tietää!

Joulun aika on muutenkin aikaa, jolloin on syytä ja hyvä muistaa lähimmäisenrakkaus. Jokaiselle on suotava oikeus lähimmäisenrakkauteen, oli sitten kyseessä koira, ihminen tai mikä tahansa luontokappale. Niin kaikille on suotava rauha ja erityisesti näin joulun aikaan.

Hopsupukki on näemmä taltioitunut jonkun kameralle ja videolle. Tuossa yhdessäkin videossa olen viemässä lahjaa parhaimmalla kulkupelilläni, joka minulla on käytössä. Katsohan video, että mikä tämä pukin kulkupeli oikein onkaan.

Mutta nyt tahdon toivottaa kaikille oikein hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta myös! Tällä hetkellä pakkanen paukkuu, mutta ei anneta sen häiritä joulunvalmisteluita. Minun Hopsumuorikin viittelöi jo jatkamaan jouluvalmisteluita… Että heti kun olen syönyt ensin hänen valmistamaansa herkullista riisipuuroa.

Näihin kuviin ja tunnelmiin poistun jatkamaan joulunvalmisteluita!

Jouluterkuin ja hännänheilautuksin

Hopsupukki

2 thoughts on “21. luukku: Hopsupukki! Hopsupukki! Valkoparta, karvaturkki!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s